Monday 9 January 2012

JuRia Habbatus Saudah + Collagen Capsules

Assallamualaikum,


Alhamdulillah, kami juga dapat membawa kepada anda kapsul Habbatus Saudah yang sememangnya khasiatnya telah terbukti seluruh zaman, sehingga sebagai orang Muslim, kita mendapat pahala memakannya kerana kita mengikut sunnah Nabi Muhammad S. A. W. yang memakannya sebagai menjaga kesihatan Baginda. Sehinggakan dianggap dapat merawat segala penyakit melainkan ajal kematian.


Kita hanya perlu memakan 2 biji kapsul ini sebelum sarapan dan jika perlu 2 biji kapsul ini sekembalinya dari kerja diwaktu petang.


Jika anda membeli pack Habbatus Saudah kami, anda juga akan mendapat 30 biji kapsul Collagen. Kami dapati dengan gandingan kapsul Collagen dapat memberi manfaat yang lebih menyeluruh kepada pengguna tanpa perlu membayar lebih untuk mendapatkan dua makanan tambahan yang sudah terbukti khasiat masing-masing. 


Pengalaman saya mengguna produk ini.


Alhamdulillah, saya berasa cergas pada hari pertama saya makan kombinasi kapsul-kapsul Habbatus Saudah dan Collagen ini. 


Rasa mengantuk seolah-olah tidak wujud lagi bagi saya selalunya pada sebelah pagi kerana saya selalunya tidur selepas larut malam. Saya amat bersyukur dapat membawa makanan-makanan tambahan ini dengan harga yang sangat-sangat berpatutan sekali. 


Akhir-kata makanan-makanan tambahan ini dapat dinikmati oleh segenap lapisan masyarakat sebagai suatu pelaburan yang paling terbaik iaitu pelaburan untuk kesihatan kerana ianya yang utama jika kita ingin mencapai segala-galanya dalam kehidupan ini.

No comments:

Post a Comment