Friday 20 January 2012

Informasi Tentang JuRia Energy Booster

Assallamualaikum..

Produk yang sama hanya dengan design yang lebih menarik
Informasi Tentang Men's Vitality


Bahan-bahan Aktif:-
90% Butea Superba
10% Nigella Sativa (Habbatus Saudah)

1. Ia mengurangkan keletihan dan memberi lebih stamina fizikal tanpa jantung berasa berdebar-debar dan keresahan.

2. Meningkatkan kepadatan tulang.
Membantu rawatan kondisi Osteoporosis.

3. Memperbaiki pergerakan najis di dalam usus. Membantu dalam proses pembersihan kolon. Membunuh cacing2 seperti roundworms dan tapeworms.

 4. Membantu mencegah kanser. Ia boleh menghentikan aktiviti kinase tyrosine; kinase tyrosine merupakan enzim yang menggalakkan sel-sel dan tumor berkembang.

 5. Mengawal gula dalam darah di kalangan pesakit kencing manis.
Ia boleh menurunkan kadar gula didalam darah di kalangan pesakit kencing manis, maka pesakit kencing manis perlu berhati-hati dosnya. Mulakan dengan satu kapsul dulu dan secara beransur-ansur meningkatkannya mengambil perhatian terhadap kesan ia kepada kamu. Jika kadar gula didalam darah diturunkan terlalu mendadak, ini akan menyebabkan rasa loya kepada pesakit kencing manis.

6. Ia membetulkan disfungsi erektil (mati pucuk), meningkatkan daya ketahanan seksual dan berkhidmat sebagai afrodisiak. Ia menggalakkan peredaran darah dan melegakan otot zakar supaya lebih banyak darah akan mengalir ke organ ini menyebabkan ereksi yang mampan.
Tolong jangan menelan lebih daripada yang diperlukan kerana kesan ini tidak akan serta-merta seperti dadah sintetik buatan manusia contohnya Viagra. Anda perlu mengambil dos untuk sekurang-kurangnya 1 minggu untuk mula merasakan kesan tersebut dan lebih lama jika anda mengalami penyakit di atas (disfungsi erektil).

Dos yang disyorkan:
Untuk mendapatkan khasiat terbaik dari bahan utama iaitu Butea Superba, anda perlu mengambil 2 kapsul selepas sarapan ringan dan 2 kapsul sebelum tidur. Satu lagi cara ialah untuk mengambil 4 kapsul kira-kira 4 jam sebelum tidur untuk mendapatkan Kuasa tambahan!! Tetapi jangan ambil lebih dari 4 kapsul dalam sehari.

Bagi mengekalkan kesihatan yang baik, hanya perlu mengambil sama ada 2 kapsul sebelum sarapan pagi atau 4 jam sebelum tidur. Jika anda perlu mengatasi masalah sembelit, disyorkan mengambil 2 kapsul 4 jam sebelum tidur.






No comments:

Post a Comment